Marand d.o.o.
Koprska ulica 100, 1000 Ljubljana, Slovenia
Tel: 01/470-31-00
Fax: 01/470-31-11
e-mail: Info(at)marand.si
PE Maribor
Lackova cesta 78, 2000 Maribor
Tel: 02/229 72 22
Fax: 02/229 73 33
e-mail: Maribor(at)marand.si
Menu
Zapri
V podjetju Marand d.o.o. smo izvedli veliko pomembnih projektov, kjer smo nabor znanj uporabili ter jih nadgradili v praksi. Poleg dolgoletnih izkušenj nas odlikujejo:
V podjetju Marand se zavedamo, da je vsako podjetje sposobno začeti projekt, ni ga pa vsako podjetje sposobno uspešno zaključiti. V našem podjetju je zanesljivost ena od ključnih vrednot, ki jo že več kot 26 let uspešno prenašamo tudi v naše projekte.
Storitve, ki jih izvajamo v podjetju Marand so:
Virtualizacija namizij in aplikacij
Z virtualizacijo namizij in aplikacij lahko zaposlenim ponudite digitalno delovno mesto iz enotne lokacije. Operacijski sistem, aplikacije in profili uporabnikov niso več nameščeni na njihovih fizičnih napravah, ampak so na centralnem strežniku, ki skrbi za avtentikacijo vaših uporabnikov. Tako bodo vaši zaposleni izkusili njihova virtualna delovna mesta kot njihova unikatna okolja, z njihovimi personalizacijami, nastavitvami in lastnostnimi. Obenem tak pristop izboljša nivo varnosti in nadzora ter poenostavi upravljanje. Virtualna namizja in aplikacije lahko poganjate lokalno ali pa v oblačni infrastrukturi.
Naše izkušnje ter partnerstva z vodilnimi proizvajalci za virtualizacijo namizij in aplikacij nam omogočajo, da za vas izdelamo celovito rešitev od načrtovanja in arhitekture do izvedbe.
Virtualizacija strežnikov
Sodobno poslovanje zahteva varen, a hkrati povezljiv informacijski sistem. Zahteva sistem, ki je kos rastočim potrebam podjetja, in je hkrati popolnoma zanesljiv. Rastoče zahteve povečujejo zapletenost uporabljenih programskih in strojnih rešitev, ki smo jim kos z dodajanjem strežnikov ali povečevanjem diskovnih sistemov. Nova oprema je velikokrat neoptimalno izkoriščena, nepovezljiva z obstoječimi rešitvami in zahteva dodatno izobraževanje zaposlenih. Obstaja pa druga rešitev - virtualizacija!
Virtualizacija je skupno ime za vrsto tehnologij in programskih ter strojnih rešitev, ki prinašajo številne prednosti - večjo zanesljivost in odzivnost informacijskega sistema, poenostavljeno vodenje in nadziranje, boljšo izkoriščenost opreme, lažje in hitrejše nadgradnje ter enostavnejše varnostno shranjevanje.
Izzivi, s katerimi se srečujemo v Itju, so na eni strani rastoče zahteve, na drugi pa zniževanje stroškov, upravljanje kompleksne infrastrukture, večja zanesljivost in odzivnost informacijskega sistema, varnost podatkov, itd. Virtualizacija ponuja odgovore: omogoča hitrejšo pripravo strežnikov, delovnih postaj in prostora na diskovnem polju, lažje upravljanje celotne informacijske infrastrukture in boljšo izkoriščenost obstoječe opreme, po drugi strani pa tudi znižuje celotne stroške lastništva. Izračuni ne upoštevajo samo direktnih stroškov nakupa, ampak tudi indirektne stroške, kot so hlajenje prostorov, elektrika, porabljen prostor, itd.
Naraščajoči promet na internetu pomeni stalno potrebo po povečevanju zmogljivosti računalniških omrežij, kar pomeni, da v omrežju s časom potrebujete vedno več stikal. S stališča investicije je postopno posodabljanje stikal najbolj smiselno, a kaj, ko to ustvari heterogene sisteme, v katerih vsako stikalo zahteva svoje upravljanje, vzdrževanje in podporo.
Kaj, če bi za upravljanje 10-ih stikal porabili natančno toliko časa, kot porabimo za eno stikalo? Se vam to zdi dober trik?
Družina stikal Juniper EX, ki vključuje stikala za manjša omrežja pa vse do največjih in najzmogljivejših stikal za telekomunikacijske operaterje, omogoča združevanje le teh v enotno virtualno stikalo. S tem jih je možno dokupovati in obnavljati v skladu z naraščajočimi potrebami, obenem pa se ohranja enovitost pri upravljanju.
Podjetje Microsoft se šteje med podjetja, ki predstavljajo zelo velik kolaž raznovrstnih IT rešitev. Naše podjetje je prisotno na skoraj vseh nivojih, od strežnikov in strežniških aplikacij, podatkovnih baz (SQL), BI rešitev (SharePoint), pa vse do upravljanja delovnih postaj. Rešitve lahko postavimo na lokaciji naročnika (On-Premise) ali v oblaku (Cloud). Naročnik se lahko odloči za nakupni model ali najemni (Office365, Azure).
Rešitev najprej predlagamo, se pogovorimo o možnih rešitvah, nato korakoma gradimo infrastrukturo od strežnikov do uporabnika.
Na željo naročnika lahko upravljamo Microsoft portale. V Office365 kreiramo skupine uporabnikov (Teams), dodeljujemo licence, vloge in pravice. Kreiramo poštne predale, shrambe (Onedrive) in SharePoint portale. Office365 je primeren za najmanjša podjetja, pa vse do največjih. Od zahtevka do izvedbe v enem samem dnevu.
Zahtevnejšim strankam ponudimo Azure portal, portal za virtualne strežnike v oblaku. Tudi tukaj lahko mi kreiramo portal, povežemo lokalno okolje naročnika z javnim ali privatnim oblakom in ponudimo razne strežniške rešitve, ki so na voljo v oblaku. Portale lahko ponudimo naročnikom kot naročnino z mesečnim ali letnim obračunom.
Varnostno kopiranje je namenjeno zaščiti podatkov pred izgubo zaradi odpovedi opreme, človeških napak ali varnostnih tveganj. Arhiviranje je namenjeno dolgotrajneši hrambi, kjer hitrost povrnite dokumentov ni tako pomebna kot zagotavljanje nespremeljivosti podatkov.
V podatkovnih centrih raba virtualizacije omogoča neprekinjeno poslovanje kot tudi postavitev nadomestne lokacije. Za shranjevanje in arhiviranje podatkov uporabljamo programske aplikacije ter namenske naprave z integrirano aplikacijo.
Pri izboru rešitve opredelimo stroške izvajanja operacij in kompleksnost infrastrukture, zaščita za fizične in virtualne naprave, izvajanje operacij v dogovorjenem časovnem roku, zmožnost dedupliciranja podatkov ter enostavno upravljanje in nadzorovanje operacij.
MyQ je celovita strežniška aplikacija, ki poenostavlja in omogoča varno upravljanje vaših dokumentov. Z dobro strukturiranim in intuitivnim vmesnikom, MyQ poenostavlja vse procese, ki jih potrebujete za izvedbo na vaši večopravilni napravi. Prav tako lahko svoje obstoječe naprave dopolnite z zunanjimi terminali MyQ in jih tako poganjate z rešitvijo MyQ.
Vgrajen program Print&Follow povečuje učinkovitost tiskalnikov in pohitri proces tiskanja: namesto pošiljanja dokumentov na izbrane naprave, uporabnik pošlje opravilo na strežnik MyQ do katerega lahko dostopa s katerekoli naprave v podjetju. Dokument je nato možno natisniti na katerikoli prosti napravi.
Kontaktirajte nas preko spletnega obrazca in v najkrajšem možnem času vam bomo odgovorili.
Vaše osebne podatke potrebujemo za namen posredovanja ponudbe in za lažjo komunikacijo z vami.
Polja označena z * so obvezna!
Koprska ulica 100, 1000 Ljubljana, Slovenia
Tel: 01/470-31-00
Fax: 01/470-31-11
e-mail: Info(at)marand.si
Lackova cesta 78, 2000 Maribor
Tel: 02/229 72 22
Fax: 02/229 73 33
e-mail: Maribor(at)marand.si
Marand d.o.o., avtorske pravice pridržane
Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje
Spletno mesto www.marand.com uporablja spletne piškotke, ki ne hranijo osebnih podatkov. Ti piškotki se uporabljajo za namene izboljšanje uporabniške izkušnje na spletnem mestu s ponujanjem zanimivih vsebin za vse uporabnike. Z uporabo spletnega mesta obiskovalci soglašajo z uporabo teh piškotkov.
Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.